Фарбування автомобіля в металік: технологія

Життя сучасного автовласника, в корені відрізняється від труднощів, які ми відчували 15-20 років тому. Мова йде про наявність запчастин і всіляких аксесуарів, пристроїв і матеріалів для ремонту і тюнінга свого авто. Сьогодні для того, щоб здійснити ремонт кузова або фарбування автомобіля своїми руками є все.

Залишається тільки справа за малим: ваше бажання зробити і навчиться. Бажання зробити залежить від вас, а от теоретичну частину того, як здійснюється фарбування автомобіля металліком, ми вам викладемо.

Фарбування автомобіля своїми руками, металік це, або фарбування в матовий колір, справа складна і одночасно немає. Технологія фарбування автомобіля металліком ненабагато відрізняється від технології фарбування авто взагалі. Як в принципі не відрізняється технологія, матеріали та обладнання для повної фарбування або локальної фарбування кузова після ремонту сколів чи тріщин.

Матеріали для фарбування автомобіля металліком

Фарбування автомобіля металик за технологією відрізняється від стандартної фарбування тим, що має двошарову основу. Покриття базою і лаком.

Базова основа (На сленгу автомалярів просто «база»). База це фарба на нітрооснові. По суті своїй вона додає колір і ефект металік. База не має блиску і не відрізняється атмосферостійкими якостями. Час сушіння між шарами бази, як правило, 15-20 хвилин. Дуже важливо! Температура нанесення бази повинна бути близько 20 градусів. Якщо температура буде нижчою на 5-10 градусів, то збільшується термін сушіння та погіршується якість бази.

Лак. Виготовляється на акриловій основі. Другий по черзі, але перший по важливості елемент фарбування автомобіля металліком. Лак виконує захисну функцію лакофарбового покриття кузова. Існують і застосовуються два типи лаку для фарбування металлик.

Лак типу MS. Цей лак вважається м’яким лаком. Потрібно нанесення його в 3 шари. Хороший тим, що легко піддається поліруванню кузова, але як недолік менш економний для роботи і менш довговічний.

Лак типу NS. Це твердий тип лаку. Потрібно всього 1,5 шару нанесення. Злегка перший, і грунтовно другий. Дає при фарбуванні менше патьоків. Довговічний, але важко полірується.

Фарбування авто в металік проводиться із застосуванням традиційних матеріалів і устаткування: шпаклівки, грунтовки, краскопульт і т.д. Все це залишається незмінними знаряддями праці маляра.

Технологія фарбування автомобіля металліком абсолютно ідентична з технологією фарбування автомобіля в стандартні кольори. І так само включає в себе: підготовку автомобіля до фарбування, грунтовку, шпаклівку, підготовку місця до фарбування і фарбування. Полірування кузова після фарбування є обов’язковою процедурою. Не забувайте, що процес відбувається в кустарних умовах і пил — бруд будуть обов’язково.

Особливості фарбування авто в металік

При покритті базою перший шар називають наливним. Тобто він існує для того, щоб закрити всі плями від шпаклювально — грунтувальних робіт на кузові.

Для уникнення ефекту «яблука», особливо світлих металіків, дуже важливо дотримуватися відстань від сопла пістолета до поверхні в 150-200 мм., Бажано тиск в 3 атм. І, найголовніше, процес розпилення на одній ділянці не повинен зупинятися. Варто на секунду зупинити рух пістолета, ефект «яблука» забезпечений.

Для бази категорично рекомендується використовувати саме т від розчинник, який рекомендований виробником. Не економте, і не використовуйте звичайний 646 розчинник. Ви вже й так заощадили на фарбування.

Не рекомендується діяти за схемою «12 стільців»: увечері база, вранці лак. 30 хвилин — це максимум для сушіння бази. Важливо і раніше не починати покриття бази лаком. Інакше фарба бази може піднятися.

Ось, власне, така технологія фарбування авто в металік. Теоретично складного нічого немає, але і розслаблятися не слід. Найкращим варіантом стане тренування на старій деталі кузова перед фарбуванням автомобіля в металік своїми руками.

Удачі вам, любителі свого автомобіля.

 

MAXCACHE: 0.84MB/0.00131 sec